Klik Yer!! Mekasih...

Thursday, March 23, 2017

Lepaking dengan Geng Lama

Semalam jumpa kawan lama Zarina, bertudung pink..Ya Allah jumpa2 dah mengandung nombor 2 rupanya..punya lama tak jumpa ko..senyap2 je ko babe mengandung nombor dua dah..Nora pon geng lama gak, kami dulu satu department Corporate Com.. Zarina & Nora satu unit, handle bahagian event..

Memang aku dengan Zarina kepala kitaorng gile2 masa tu..asal bergosip je gelak, asal gelak je bergosip..hahaha...aku dulu kalau boring  mengadap pc lama2 pegi tempat dia hilang stress..Zarina ni mudah terhibur..ada je idea nak bagi orang gelak ketawa..uwaaa rindukan babe zaman kegemilangan corporate com.

So plan la kami berjumpa di Bangsar Village..

Bila lama tak jumpa mula la cerita dari zaman A sampai ke zaman Z..hahaha semua nak diimbas kembali..

Pandai ko kan babe ambik gambar, cover baik punye..😂  Nora jangan nak cover sangat..hahaha

Punya lama tak makan nandos, last makan dengan Yana masa aku pregnant tahun lepas..

Apa ni ayam kecik giler..celah gigi je ni makan..dulu ayam nandos besar2 kot..sekarang apasal kecut..

Nora tak lepak lama dia ada hal lepas tu..pastu pagi tadi terserempak dengan Nora, tanya aku dengan Zarina lepak sampai pukul berapa? aku jumpa kawan aku kejap je..tau lepak balik jumpa ko dengan Zarina..laaaa awat tak habaq..yerla takut ko dengan Zarina dah balik..😁 rugi rugiiii..hehe

6 bulan dah mak buyung kita ni..anak first, perempuan sebaya dengan Raiisah..nombor dua ni pon gegirl gak..aku doakan semuanya selamat dan dipermudahkan ko bersalin babe..nanti dah bersalin jangan lupa bagitau kawan2.. 

  Peluk cium sayang sebelum pulang..eh lupa babe..tq babe beli lipstik, loose powder dan DD Cushion Kaay..borong semua sekali..thank you sekali..😘

Pastu laju2 balik tak sabar nak gomol Afif..

piece : kathyjem

No comments: