Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, April 19, 2016

Raiisah dan Mummy Bertukar Wajah

Sekarang ni orang tengah mengila kan main MSQRD app ni..hahaha Siap boleh tukar muka lagi..ada tu muka bertukar tak nampak edit langsung..nampak real giler..kadang2 boring kat office ni la aktiviti selalu kiteorang buat..behehehe..

Petang semalam ambik Raiisah kat sekolah, dalam kereta ontheway nak balik sajer la main selfie2 ngan dia..saje la buka MSQRD app ni..


Tu dia terkekek-kekek mekcha tengok muka dia bertudung..aku 10 kali tengok 10 kali gelak..tak boleh bla betul muka Raiisah masa ni..Rasa nak lempang je muka dia macam tu..dengan dia bantai gelak tengok muka die macam tu..hahaha..muka Raiisah bila transfer ke muka aku nampak real sikit..muka aku transfer ke muka Raiisah dah macam budak tak cukup kasih sayang jer tengok..kakaka..Nampak sangat mekcha putih mummy dia gelap..


Pagi tadi dalam perjalanan nak hantar dia pergi sekolah pon sempat lagi mekcha bertukar wajah jadi orang tua..hahaha..tah bila dia buka apps ni tah..dah la pagi tadi handphone aku kena hacked..aku lak lupa nak tutup mobile data, seronok je dia taip ayat tah apa2 kat Facebook aku..nasib up status, kalau up gambar bukan2..haiyoo naya!! lepas ni hati2 nak bagi handphone kat dia..bukan leh percaya mekcha sekarang ni tangan gatai nak mengodek sana sini..ada sekali tu dia nak post gambar aku tengak memasak..ko ghaser masak pakai tudung ke tak bertudung..hahaha nasib data internet aku tutup masa tu..kalau dia klik post, tak ke naya namanya..haihhh! mekcha2..dah masuk 4 tahun panjang nau akal awak yer..besok ada adik macam mana la awak nanti..risau mummy ni..

piece : kathyjem

6 comments:

Unknown said...

chumel aje ank ibu neyh.... :D

kathy jem said...

Lea Kamsani : hahaha >_<

Ain Athirah said...

comelnya mekcha !

Anonymous said...

tomeinya...pandai Mek chah

PeRdU cINta said...

Buat aunty PC tersenyum nih...hihi..

Dunia Mommy Comel said...

ada gak buat gambar ngn anak mmg gelak bagai nak sawan..