Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, March 4, 2014

Burgerbyte di Damansara Perdana

Ni adalah kali ke 2 aku ngan Affan makan kat sini.. Hari tu datang sini ngan Raiisah.. Semalam balik kerja tanya Affan nak dinner mane?? Terus jawab Burgebyte.. Burgerbyte pon boley... Affan kan hantu burger die kalo hari2 makan burger pon boley kalo aku idok ler bukan penggemar burger sangat.. Sekali sekala boley kalo hari2 muntah burger kat situ..bahahaha..

Penat giler masa ni.. Dengan kerja berlambak dengan penat expo tak abis lagi memang ko ingat katil jer la masa ni..hahaha

Menu yang menarik dari BurgerByte..

Harga boley tahan tak mahal sangat.. Mampu di miliki..kekeke..

Hotdog ada kids menu pon ada spaghetti pon ada.. amma!

Aku air mineral sajer.. Jerebu kuat kena banyak minum air kosong..

Nak oder kat sini.. Ni kira ok la ni takde orang hari tu masa first time datang ramai jugak orang nak oder.. Al maklumla restorant barukan mesti ramai nak cube.. Yang tak best masa oder tu jer la sebab die bukak satu kaunter kalo nak oder makan bayar or apa ajer kena ngi kaunter.. Masa hari tu aku kena lama gile nk tunggu q bayar panjang.. Dapat pulak depan aku tu satu family nak oder macam2.. pengsan nak tunggu lama2.. Rasenye lagi bagus bayar atau ambik oder, staff tu sendiri datang kat meja kite lagi cepat rasenye..

Masa ni tak ramai orang..

Nachos die sedap ada cheese ngn cili jeruk.. Wajib cube kalo datang sini.. Harga rm12.80..

Affan oder Lamb Jalapeno rm14.80.. Tanya die b ok tak sedap tak.. Ok sedap.. Affan semua burger die kata sedap.. Burger tepi jalan pon die kata sedap..mihehehe..

Aku oder Beef Nachos rm14.80.. Boley la burger die sedap la jugak.. Tapi takleh challenge burger kat Serai yang tu sedap tak tipu.. Aku kalo makan burger kat Serai teringat-ingat.. Eh dah lama tak makan kat Serai..

Affan makan laju giler tup tup dah licin satu pinggan abih, aku baru nak kunyah.. Dasar perut bulat..

Total makan kat sini tak sampai 50 hengget.. Ok la tak mahal sangat..

Bile tengok bunting ada muke Zizan.. Rase die tengah pandang aku..muahaha Tibe2..

Mesti ada yang nak tanya Burgerbyte ni kat mane.. Ni address die

Burgerbyte Sdn Bhd
No. 10/1 Jalan PJU 8/3A,
47830 Petaling Jaya, Selangor

piece : kathyjem

3 comments:

zal88 said...

sis..ade kt booth dynas masa expo ari sabtu kan?sy g,tp segan nak tegur..hehe

kathy jem said...

zal88 : a'ah ada kt situ..awat tak tegur kite..hehe

miss shuwa said...

sedapnye.. terliur tengok... harge pon murah...