Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, October 31, 2012

Raya Qurban Di Rumah Mak Mertua Tahun Ni..

Memang plan ngan Affan dis year beraya rumah mak mertua di Kajang.. Time raya ni la cousin2 Affan datang tengok Raiisah.. Lagi pon boley aku jalan2 menikmati pemandangan luar.. hahaha menikmati pemandangan la sangat.. Nak dekat 4 minggu kot dok terperap dalam rumah sekali sekala nak berjalan gak.. Alaa berjalan dok dalam kete jer pon dah ok..huhuhu sedih tol orang dalam pantang ni kan..

Sehari sebelum raya Ayu ngan Yana mesej kata nak datang raya nak tengok Raiisah.. Aku cakap la ngan dieorang aku beraya kat rumah mak mertua.. Mula2 dieorang segan nak dtng aku cakap la mak mertua aku tak kisah.. Nasib dieorang pon ok, lagi pon takkan nak cancel tak datang raya rumah mertua kan dah janji kot..


Pagi raya makan dulu..Family kakak Affan pon ada sekali.. Tengok Affan tengah makan pon leh pakai spekmata sakit mata katanye.. Cian setiap kali raya mata sakit..


Satay kajang setiap kali raya wajib ada yer tapi bukan satay kajang haji samuri.. Satay tu tak sedap!


Ni lauk untuk orang pantang.. Ikan masak stim.. Ingat rumah mak jer makan macam ni.. Rumah mak mertua pon kena makan lauk macam ni.. Adeehh!! Rumah mak mertua aku tak pantang sangat, banyak makanan aku bedal..muahaha Balik rumah mak kena pantang balik.. Berangan la ko nak makan sedap2 yer.. :p


Eira adalah orang pertama yang terjah meja makan.. hahaha Lapor yee manjer..

Best jer manjer2 datang visit aku ngan raiisah terubat rindu bergosip2 ngan dieorang ni walaupon sokojap.. Dan paling best Ayu bawak kain yang aku oder dari Jakarta.. Lalalala tak sabar nak ngi tempah.. Cepat kuruskan badan Kathy.. Baik!!!! :D


Kemain Raiisah yer tido sebelah Yunnan yer.. Terasa Raiisah kerdil sebab Yunnan semangat gilee badan die.. Paling suke tengok Yunnan adalah bibir die.. Sangat Angelina Jolie okey bibir Yunnan.. Dah besar nanti confirm Raiisah terpikat ngan bibir seksi Yunnan.. Aauuww haha

piece :  kathyjem

2 comments:

Chekgu Azrine said...

Alhmdulillah..kathy nmpk sihat..kurus je akk tgok..hehe

shuhadah Zainol said...

suka tgk kak ayu..cantik dia...

raiisah comey gebu gebas.. yunnan bambam..mmg mulut dia seksi kan...hihihi...