Klik Yer!! Mekasih...

Saturday, November 5, 2011

Sedap Masakkan Abah...!

Tengahari tadi datang rumah mak terus tanya mak.. Mak masak apa ari ni lapor.. Bukan mak yang masak abah ko yang masak... Yeker abah masak macam tak percaya jer.. Pegi kat dapur tengok... Eh betol la bapak aku tengah bertungkus lumus memasak..

Abah ker ni yang kat dapur ni ker pelanduk menyerupai abah.. **Pang!! kena lepang ngan bapak aku.. Betul la bapak ko yang masak ni..=P

Tak tau mana mood rajin bapak aku ni mai.. Susah nak tengok abah memasak ni...


Okey takmo puji lebih2 kembang bontot bapak aku ni nanti.. Ceh macam la die baca blog aku ni kan.. hahaha

Serius bah walaupon lauk abah  simple macam ni tetap sedap... Rase nak tambah jer nasi tapi tak boley kena kurangkan makan nasi... Badan dah temok! ;P

Masa makan abah tanya.. Sedap tak abah masak... SEDAP Giler bah..! Macam mak masak.. =P

piece : kathyjem

No comments: