Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, March 1, 2011

Tak Sempat Nak Bayar Saman

Ishh banyak betol la pekara macam-macam berlaku ari ni ngan semalam.. Ni semua pasal saman la ni.. Eeee polis ni menyusahkan orang betol.. Dah la satu ari semalam aku dok tunggu kat post opis nak bayar saman.. Dari kol 8.30 pagi sampai 11.30 pagi kot aku dok terjegat kat situ dengan orang ramai kat situ sekali sistem down.. Balik ngan perasaan hampeh.. -___-

Memikirkan ade diskaun jer kalo tak malas aku nak bayar.. Ni pon bukan saman aku kakak aku punyer saman.. Saman tahun 2004 time tu aku pon tak reti bawak kete lagik.. Ari ahad ari tu mak aku call **Kathy saman dah bayar ker???Errkk Samannn blum..haha Ngi bayar kang nak hidup rotax takleh.. Aku anak yang baik mendengar kata ibunye menyuruh membayar saman.. =P

Semua saman tu dalam rm380 after less rm180.. Nasib ada 6 saman jer.. Semua saman parking tau.. Malam tu pas tengok Berita TV3 dieorang kata extend sampai 12 tengah malam.. Ape lagik laju2 siap ngi balai polis kat PJ sekali dah sampai kat kaunter Polis tu cakap ada nombor saje boley buat bayaran.. Yang takde nombor datang besok ajer.. Sebabbbb nombor dah abis.. BOLEY MACAM TU!
Ari ni aku malas nak pikir2 bayar jer walaupon diskaun dah abis.. =( Bayar sikit2 dulu janji berbayor.. Nasib baik Rodtax kete aku mati bulan 8 ni.. ^__^
piece : kathyjem

5 comments:

Yaya said...

Huhu saya pun xsempat bayar!! gila ramai kat pejabat possss..

kathy jem said...

yaya pon tk sempat bayar saman ek..hehe abislah kite...

lily lotus said...

tak baik tau. patutnya extendlah lagi..agagaga

me suya said...

kan dah extend 10 hari. cpt2 kak. pergi bayar

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

saya de satu tp dah settle kot on9..adessss..!! masa mane tah kena saman..nyampah!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog