Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, March 9, 2011

ALI CAFE Sri Hartamas

Gedik tol aku ni baru seminggu lebih tak jumpe yana dah rindu bagai.. Lagi pon ari ni aku malas nak stay kat opis kepala sangat serabut ngan keje belambak nak mampos..! Stress sangat2 ari ni.. Talipon Yana ajak lepak lagi pon dari senin ari tu nak jumpe die..

Kami lepak di Ali Cafe Sri Hartamas.. Port baru kami.. Restoran Ali Cafe ni baru je bukak kalo tak silap aku la.. Menu die pon boley tahan gak.. Banyak nak kena try makan ni.. Takper besok2 jumpe Yana leh lepak lagik kat sini.. weeee~

Kami berjumpe wajib gossip sana situ sini..haha Bukan apa uolss tak lengkap hidup ni kalo tak bergossip ngan Yana... Borak2 ngan Yana tadik terpikir nak buat contest.. Opsss contest.........! Apa contest????? tunggu ya aku mau buat content untuk blogger.. Dapat hadiah lagik uolsss.. Tak sia2 lepak ngan Yana ari.. Good idea manjer.. Selalu aku join contest orang kali ni aku mau buat contest sendiri lak.. =D Nanti korang join ek..

Tekak dah haus oder pink guava ngan ice lemon tea..

Banyak2 makanan maggi ni gak ko nak oder.. Bukan apa dalam gambar nampak menarik tu pasai oder..

Nasib tedap....

Yana oder nasi lemak.. Nak makan light2 jer.. Light2 ker manjer.. Kenyang lagik katanyer.. Bungkusan Nasi Lemak die sangat cantek..

Seperti biase Yana makan tak abis.. Aku pon tak larat nak mengabiskan die punyer coz perut dah penuh.. Selalu makanan die aku yang abiskan..hehehe.. Manjer besok2 aku nak try dessert die pulak nampak macam sedap jer.. ^_____^

piece : kathyjem

7 comments:

Unknown said...

sedapnya megi goreng tu! terliur teman

eLLy said...

Petang2 layan pink guava vs maggie slurrrpppp ..perghh memang terbaik wok!

*akan ku nantikan contest mu itu*

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wah akak!! saya pun baru pekena gak maggi goreng dgn telur sedebik atas tuhh...sedap kann!! fevrett maaa!!!



Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

kathy jem said...

Jivebumz : sedap gak wlupon die hanyalah maggi..ekeke

kathy jem said...

Elly : tungguuuuuu...hehe

kathy jem said...

Weiyda : layan kan sekali sekala dpt mkn maggi.. syorgaaa!

Y u Z z 9071 said...

harus join contest....

comel la korang berdua ni...suka tgk