Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, July 21, 2010

Tonsil Datang Lagik

Ingat besok dah boley start kerja uper tak lagi.. Next week baru start kerja.. Doktor bagi cuti sampai next week.. Yeaahoo cuti lagi.. (senggih sampai ke tulang pipi) Budak ofis aku kalo tau aku cuti lagi compom2 jealous.. Dah la kerja tengah berlambak aku boley cuti lagi.. Nak buek macam ner dah doktot bagi cuti takkan aku nak tolak pulak.. Rugi rugi.. haha Jgn jealous nyer CCPA ku..! hah

Pagi tadi check ngan doktor.. Doktor kata bibir bengkak skit..Dalam sebulan jugak la baru die sembuh betol2.. Tadi masa check doktor tekan2 kat bahagian jahit tu sakit ok.. Ade sedikit kebas kat bahagian jahitan tu.. Tapi benang jahit tu dah tertanggal.. =)

Demam ade sikit ngan ade tonsil kat tekak siap ade nanah ade sekali.. huh tak suke tak suke ade tonsil nak makan lagi la bertambah susah.. Dah la bengkak kat bibir ade tonsil pulak tuuu.. Waduh2!!!!!! Doktor bagi ubat suruh banyak berehat.. So dok umah makan ubat la nyer jangan gedik2 nak kuar umah dahlah tengah musim orang sakit..

Dok umah sambil melayan anak buah.. =D

piece : kathyjem

2 comments:

A.I said...

lama betoi kau bermc ye kathy..syiok oo. tp kau tu dgr nasihat doc. jgn tergedik2 kuar umah ;P

molot aku ni penoh ngan ulser. azab nk makan! huhuhu

kathy jem said...

haha..harusla mc lama2..sejak aku kerja mane pernah aku mc lama2 mcm ni..
Ko pon ade ulcer gak ker..hati2 tau takut jadik melarat pulak..