Klik Yer!! Mekasih...

Monday, May 17, 2010

Kalo Takde Flat Iron Tak Nak Kuar Umah

Iron rambut aku sudah rosak.. Pegi beli yang baru.. Biaser la orang pompuankan.. Kalo takde iron rambut mesti tak kuar umah ate rambut dah kembang macam singa betina mesti la tak kuar umah.. yekerr..hurrmm aku sorang jer kot rambut macam tu..

Selama yang uols tengok rambut lurus aku tuuu dan cantek tuuu (cantek ker??) haa aku guna flat iron jer.. oopsss abis bocor rahsia kecantekkan rambut i.... (sambil belai2 rambut) ooo sungguh gedik ini minah

Beli kat kedai saloon uptown damansara.. Flat iron ni harga die rm150 after less jadik rm120 hinggit ajer.. Aku ade beli pengepit bulu mata, hair oil, body scrub green tea dan percuma magic boo untuk hair treatment.. =)

Body Scrub Japanese Sea Salt ni first time beli sajer nak cube tapi bau die sangat wangi.. Tak sabar nak scrub kat badan nak nengok kulit badan tulus mulus tak.. Harga die cume rm20 hinggit ajer..

piece : kathyjem

3 comments:

Greasemunky Munky said...

bertudung lebey baik da...hahahaha

nasazfrog... said...

kathy harga kat situ ok tak... klu beli banyak mmg ada diskaun heh...

kathy jem said...

affan : nnti2 la.. :P sabar ek b..

Nasazfrog : kat situ ok la..kalo beli bnyk dpt member card..dh join member card dapat 10%..