Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, March 9, 2010

Silap Pilih Makanan La Pulak..

Malam ni dinner di Damansara.. Kalo nak balik umah awal la sangatkan dengan takde buat ape nyer baik lepak..

Menu untuk malam ini... Tapi bukan aku makan sorang semua ni..

Dah tinggal kulit baru ingat nak ambik gambar..

Teringin nak makan ice cream mula nyer sebab dah nak period.. Biase la aku ni kalo nak dekat period mesti nak makan makanan yang manis2.. Macam cokelat ker.. Nikmat dol kalo makan cokelat waktu period.. =)

Aku pon oder la pancake with ice cream nama cam gah jer kan..

Sekali dah sampai... euuu asal cam gini goper nyer macam tak sedap jer.. Ape daa letak cream atas pancake tu.. Dah la banyak cream tu.. Aku dah terbayang pancake tu atas die ade ice cream uper salah Tanggapan Ku Ni.. Wah macam tajuk lagu pulak kan.. Tanye abang tu mane ice cream nyer abng.. Ingat takde ice cream.. Sekali ice cream die kat dalam daa..

Terus makan dengan laju nyer walaupon rase nyer agak kureng.. Sebab nak balik cepat jam dah kol 10.. Dah la pancake tu sampai lambat.. huhuhu

Aku bukan keseorangan tapi berdua nyerr.. Dengan siapa ade laaaaa..

Alaaaa korang mesti tau nyer kan.. Tapi minah ni tak nak gambar nyer di ambik.. Tapi aku nak letak gaks.. =P Takper manjer muke ko tak nampak.. Orang takkan tau nyer.. Biaser la muke baru balik dari kerja mane boley comel2.. hihihi..

Kalo tak caya sila tengok aku time ni.. Mase ni dah nak dekat kol 10.. SEKELEH EH SILAP Selekeh.. Gile lama lepak.. Biase la gosip yang lebih.. Balik umah update blog terus zzzzzzzzzzzzzzzzzZZ! Nite uolsss..

piece : kathyjem

6 comments:

YanDarwisy said...

Salam singgah. Nampak mcm pemakan, tapi badan mcm tu jugak. Org cantik, lemak pun takut nak singgah...he..he..he...

cik said...

sonok nyer mamam..besh la kathy mamam..mieza pun nak chubby cam kathy..ehehhee

Ceera said...

eeeee jumpa tak ajak aku.. kecik ati...

kathy jem said...

YanDarwisy : Mmg saya kuat makan.. sape kate lemak takut nk dtng kt sy..Lemak suke lagik ade la.. ekekeke

meow irza : Jgn miza badan chubby..Tk comel..hehe

Eira : Alaa manje jgn la rajuk..Ni pon last minute punye plan.. Next week nnti kte jumpe ek..rindu kat ko.. huhu

cik said...

ehhehe..nak tgu kathy la blanja..wakakakaka

kathy jem said...

boley ajer..bile miza free..nnti kte jumpe la mane2..