Klik Yer!! Mekasih...

Friday, February 12, 2010

Servey Beg

Tadi lunch kat Midavalley ngan ofismate aku.. So alang2 kami di sana boley servey barang hantaran kat The Garden.. hihihi..

Rase2 mane yang sesuai dengan aku ek..

Pilihan 1..

Pilihan 2..

Beza dengan pilihan 1 tu dari segi colour.. Yang ni colur black.. Itu ajer design still sama..

Pilihan 3..

Limeted Edition tapi besar sangat tak sesuai..

Pilihan 4..

Sama design dengan pilihan 3 cume yang ni kecik skit.. Sesuai jugak dengan aku.. =)

Pilihan 5..

Mula2 ingat memang nak ambik ni tengok dalam website burberry macam eh! cantek nyerr nak yang ni la.. Sekali sampai butik terus alamak! besar nyer tak sesuai dengan tubuh aku yang kecik ni.. Tapi design i likeeeeeee! its very simple... huhuhu

Sekali tengok harga juling2 mata aku ni jap.. Nasib baik tak pitam.. ngehhhh

Oooo lupe wallet pun ade jugak tapi kelupaan nak ambik gambar.. Nanti nak servey tempat lain pulak.. Tengok mana yang berkenan dan cantek dari burberry ni.. =D

piece : kathyjem

5 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak ajak kita pun

Y u Z z 9071 said...

byk persiapan nak kena uruskan ni....
harga pitam ke..aduiii takutnye

*Dak kecikkk* said...

pilihan kelima tu nampak santekkk je..

Mak Long Cyber said...

Pilihan No. 2 tu sesuai dengan Kathy. :)

Unknown said...

pilihan 4