Klik Yer!! Mekasih...

Monday, January 11, 2010

POSING2

Detik2 manis aku di gelar tunangan orang.. Korang layan jer la gambar2 aku ni ek.. Tak tau nak cite apo dah.. Kite Layannnnn!

Afan time ni malu2 nak bergambar.. Cube kalo skang suruh die pose kalah model kat luar tu..

Afan dah pandai bergambar pun sejak aku ade blog.. Sebab die suka aku tempek muka die banyak2 dalam blog.. Tak rugi aku buat blog at least die dah pandai bergambar..khihihi

Tengok tangan aku yang tembam tu... Tangan Afan yang kaku kematu.. hahaha

Tengok jeling kat aku pun kaku jer..

Haa ni ok skit.. Cayok b..! B kena latih pose dari skang ni.. Nanti kawin sok senang nak bergambor..

Kena tarik telinga sebab degil.. Tak nak dengar cakap aku.. Orang suruh pose macm ni cam gitu pulak die buat..

Yang lain akan menyusuli..

piece : kathyjem

5 comments:

mAr@ZiEy said...

Betul2 kene suh Afan tu selalu posing..nnti da kwen..tak yh la photographer yg pening nak adjust posing yg cun2..heheh..

Pape pun Congrats..

Gina said...

Kathy, kenapa Cik Afan tak pakai songkok, kalau tak, sure dah dapat gambar untuk card kahwin. I like the way u all pose, mcm ala kanak-kanak riang. To Cik Afan, tak perlu pose formal, candid pun dah okay dah

Wawa_Nadwa said...

so sweet!
sama cantek.
sama padan.
bile majlis?? jgn lupe jemput yerr..
=)

Y u Z z 9071 said...

sweet couple...

;)

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahaha dah xpasi2 afan kena piat telinga..heheheh sweet jerk taw...