Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, November 3, 2009

Deepavali Yang Dah Lambat

Youls tengok ek gambar2 openhouse SYABAS ni.. Cian kan orang dah berzaman abis sambut deepavali weouls baru terhegeh2 nak buat open house depavali ni.. huhu Xper ape nak risau SYABAS kan kayo.. Meh kite perabis duit company ni.. hahahaha gelak cam hantu raya eh silap hantu deepavali.. :P

Masa ni majlis baru nak bermula.. Rambut still maintain lawa lagik..

Sekali panas ngn hujan terus berikat.. Baru selesa.. Bukan la ikat klip rambut tu.. :P

Kami yang menunggu warga2 India untuk pendaftaran..

Cian tengok dieorang ni.. Ni semua orang2 yang hidup kurang senang.. Senang cakap orang susah la..

SYABAS turut memberi sumbang kepada mereka yang kurang upaya..

Penari yang di bawa khas dari India Bombay.. nampak sangat menipu!

Tan Sri Rozali berduet menari ngan Acapan.. Suporting gile Tan Sri Time ni.. haha Cayok la Tan Sri.. Akhir tahun ni jangan lupe bagi kami bonus yekk.. hehehe ayat pengampu.. :P

Aku yang di paksa menari tarian india yang di suruh oleh Tan Sri dan en. halem {bos aku}..

Gilo masa ni.. Nasib baik aku nengok Bos aku en. halem ngn Cik Sharul ado atas stage tu kalo idak jangan harap la aku nk gedik tunjuk bakat aku ni..huh {muke berlagak}

Tan Sri paksa Ms Subramaniam menari... Sekali ambik ko.. Tak hingat orang tua ni menari sampai tercugap2..

Dapat menari tak hingat bos2 SYABAS ni.... Masa ni malu gile wei smue orang nengok.. Bukan ape uols i ni memang kaki menari dulu2 so sebanyak sedikit bley la setakat menari tarian india celah kaki jer.. wah berlagak pulak..

Oooh! lupe nak bagi tau uols.. I ni dulu seorang penari tradisional tau bukan yang hip hop, ala too phat jazz tu smue.. I dulu penari mak endang, joget, joget lambak, zapin tu smue.. Ni smue bapak aku yang ajar sejak aku berumur 5 tahun lagi.. Ade la darah seni jugak aku ni.. hehe

Ya kendam bavavamama.. yendaporenge!! Tah aku pun tak faham ape lagu dieorang nyanyi.. Aku yang tak nak tunjuk bakat aku selama ni akhir nyer di ketahui jugak.. teeeeettttt!

Pas dah nari gedik jap ambik gambar ngn budak ofis..

Bergambar depan banner deepvali..

Abis bunga atas meje tu weouls cabut letak atas kepala.. haha

Team CCPA yang ceria selepas selesai event..SYABAS pada CCPA..

Gambar wanita CPPA yang sopan santun budi perkerti..kahkahkahkah.. sopan la sangat.. poyoss

Tak bley bla depan kipas pun jadik.. Lega gile tima ni dapat angin.. Sebab cuaca panas tak hingat dunia..

Event abis kol 12.30.. Balik ofis terus cabut balik umah..fuuuuh!

piece : kathyjem

2 comments:

[z@ck] said...

wah..da dpt idea nk pakai apa annual dinner nnt..ehehhe.. =)

kathy jem said...

Pakai la sari atau punjabi suits.. mesti cantek.. :)