Klik Yer!! Mekasih...

Wednesday, October 7, 2009

Sakit Hati Menunggu Sampai 3 jam

Mane tk sakit ati nyerrr.. Afan janji nk jemput aku ngi open house rumah member sekolah dalam kol 1.. Dalam kol 11 die cal aku ckp nk ngi kedai kete nk tengok barang kete.. Aku pun ok la.. Bersiap bagai la kan.. Siap2 gosok baju kurung.. Makeup2..

Tunggu punye tunggu nk dekat 2 jam tk cal2 aku.. Ni mendatang kan pelik dan marah.. Aku cal die dh sah2 tk jawab.. Dalam hati ni mesti kes tertinggal hp kt umah kalo hp tertinggal dalam kete sure nyer die dengar kan.. Tkper gigih lagi tunggu ni.. Dalam hati dh geram dh ni.. Xper tunggu smpi kol 3.30 die xde jugak cal aku redah jer la pegi..

Dh janji ngn Yana jmpe die kt umah Eira kol 4.. Umah member sekolah aku tu dh sah2 tk pegi kan.. Dh lewat pun.. Die wat kol 11 smpi kol 3.. huhu sungguh kecewa.. Xper Iza Apek next year aku pegi ek xnk bawak Afan.. haha.. Yg ni ko salah kan Afan sbb die aku tk beraya umah ko.. huhu

Tepat kol 4 aku pun sampai umah Eira.. Terus mengadu kt Eira ngn Yana.. Sebab Afan tk cal2 aku.. huhu Yana cakap jap ngi die cal la ko tu.. Xper aku xnk sedih beraya di rumah Eira terus mencari makanan.. hehehe

Mula2 ingt nk pakai baju kurung.. Di sebab dh xde mood terus capai pakai jeans jer..

Xde la segan sngt Yana pun pakai jeans.. I kalo beraya rumah orang agak segan kalo pakai jeans ni.. Xper tuan nyer umah pun pakai baju biase jer.. So xde la segan sngt kan.. Ni pun cal Eira dulu bley ke idak pakai pakai jeans.. huhu

Shah n Yana..

Kami bertiga.. Aku dh mcm nk ngi bertapa pun ade.. *Wahai kawan2 ku sekalian*.. wakakakaka

Dh lame tk bergambar bertiga.. Yerla si Yana ni asyik busy jer kan.. huhu

Ni peluang yg ade.. Xnk dilepaskan..

Eira busy pun sempat gedik2 ambik gmbr ngan aku.. Tu wajib tu kalo jumpe die.. hahaha

Yana tk lepak lama pun die ade hal... huh pompuan ni nk balik awal jer tau.. Bkn ape die senggugut.. huhu Nasib baik senggugut boleh di maaf kan..

Tuan rumah mesti kena letak banyak gambar kan.. kan...

Ape tah aku tgh tengok time ni..

Aku ni asyik tunjuk gmbr posing jer.. Mane gambar makan nyer..

Ni ha gambar makan nyer.. Tomyam ni Eira yg masak sungguh sedap..!! Aku sampai tapau tomyam die.. hehe tk malu tapau.. Hello Eira yg nk tapau kan bukan i.. Eceh padahal memang nk pun kalo die tk tapau kan.. hahaha :p

Lontong ni pun sedap.. Tapi bukan die yg masak... Mak Cik sebelah umah mak die yg masak kan .. hahaha

Haa salad ni die yg buat.. Sedap!! Tk susah pun nk buat nyer... Kate Eira la..

Tengok hidung aku sampai kembang kucut sebab syok sangat makan salad Eira.. haha

Beraneka kuin muih.. Semua ni kuih tunjuk dari Eira..

Linda member satu ofis waktu aku keje di Shahwira Holdings Sdn. Bhd.. Dulu aku satu ofis ngn Eira jugak.. Linda ni pun sama..

Eira dengan member blogger die..

Pas makan mintak diri dulu.. Time ni elok jer aku angkat punggung nk balik terus Afan cal.. Ape lagi kena marah la dengan aku sbb tk bwk hp.. hahaha Tu la tk bwk lagik hp kan dh kena tinggal..

Ingt nk pegi umah Diha nk ambik barang Afan kate balik umah dulu die nk ambik.. Nak ikut sekali la tu.. Sungguh mengada.. Nasib baik la i ni kekasih yg baik ati kan.. Kalo tk i tk patah balik tau dh terus ngi umah Diha.. huhu

piece : kathyjem

5 comments:

Hasnah said...

huwooo mmg ptt kekasih sis kena marh..
sis tunggu dia 2 jam lebih.. perhhh..
klu asna terus xnk kuar dh hehe

=) nice make up.. arrr geram +jelz nie. biler la asna nk pndai nie.. tang mata jer sukar sikit tgn nk bentuk.. sighhh~

S@R@H said...

thanks ek add...mam jgn xmam...hehehe

intan_blur said...

hhuhuhu..2jam tuh tungguuuu..klu akak dah paneh ponggong..laki ni memang..dia kene di aja skit.. :p

kathy jem said...

asna : Tu la geram jer tau ari tu..huhu
Senang jer nak makeup tang mata tu cuma
asna kena selalu makeup la.. nnti lama2
pandai la..
Mrs.Afaizal : Mkn smpai gemuk.. haha
intan : tkperla ari tu bley di maafkan..huhu

Ceera said...

memang wajib kena marah afan tu, tak pasal2 aku kurang satu guest.. =P