Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, September 1, 2009

Berbuka Lambat

Berbuke ngn Afan.. Walaupun berbuke lambat aku hepi.. Mamat ni blk keje lambat.. We ouls berbuke kol 8 lebih.. huhu lambat kan.. Tp xper enjoy mkn ngn die.. :))

We ouls berbuke kt damansara.. Ape tah nama gerai makanan tu.. Aku lupe la.. huhu Aku ni kan slalu lupa bab2 nama tempat... hahaha :p

Tgh nk oder..

Afan oder air bali jer.. Nk sejuk kan badan kata nyer.. Aku oder air sirap limua jer..

Mula2 pening nk oder ape.. Ingt nk makan goreng2 jer.. Afan lak nk mkn berlauk.. Last2 ikut jer menu yg Afan.. Oden tk kisah janji makan..

Ni menu2 yg kami makan..

Telur Bistik rm4.50

Sayur Cendawan rm 5.50

Ikan Siakap masak stim rm28..

Pas mknan sampai aku pun ape lagi.. Ambik gmbr la..

Aku : B cepat ambik gmbr huny tgh mkn ni..
Afan : Ok2 cepat..

Ko tngk separuh jer muke aku die ambik.. huh!

Bengang last2 aku ambik sendiri.. :D

Afan yg makan tk hingat dunia.. Smue die abis kn.. Aku tk mkn bnyk sbb kenyang tunggu die... hahaha

piece : kathyjem

No comments: