Klik Yer!! Mekasih...

Tuesday, September 8, 2009

ARENA bersama Mak n Abah

Berbuka kt luar ngn Mak Abah n adik ku.. First time ni berbuka kt luar ngn family aku.. Asyik berbuka kt umah jer boring kan.. Sekali sekala mak ngn abah rasa masakan luar plak.. Tu pun payah nk mengajak mak aku ni.. Bapak aku tk kisah.. Die on jer.. Pujuk punye pujuk mak aku pun setuju mkn kt luar..

Kteorng satu family berbuka kt Restoran Arena Hulu Langat Kajang.. Restoran ni no bad gak xde la mahal sngt sedap pun sedap.. Tp sape2 nk mkn situ waktu berbuke puase kena booking dulu sbb ramai giler orng mkn kt restoran tu..

Kol 5 lebih dh book ok.. Tersangat awal... Lgpun restoran tu xde la jauh sngt dr rumah kteorng sekankang kera jer..

Ikan siakap 3 rase..

Telur Bistik...

Nengok bapak aku klo mkn ikan abis tulang2 die hisap.. hehe Hantu ikan bapak aku ni.. Nasib baik tulang tu tkleh mkn.. Klo bley abis ngn tulang2 tu die ngap!!

Mak aku mkn skit.. Kenyang kata nyer padahal malu.. Mak aku ni kan pemalu orng nyer.. Lagi2 bab2 mkn..

Aku pun mkn skit.. Tk lalu nk melantak banyak 1 pinggan nasi cukup..

Adik aku mkn banyak giler perut dh la kecik.. Smpi 2kali tambah.. sampai aku sound.. Ko ni perut buaya ker ape..??

Menikmati makanan..

Tgnk bapak aku tgh mkn pun sempat pose... Pose pun dh mcm aku.. hahaha.. Aku ngn bapak aku mmg kaki bergambar pantang ade kamera mesti nk pose sakan.. Anak bapak la katakn.. :p

Abis mkn terus blk sembahyang terawih..

piece : kathyjem

4 comments:

intan_blur said...

hensem adik kamu ye...

[z@ck] said...

adik bawah akk ke?
brapa beza umur?

kathy jem said...

intan : Ni klo die dengar compom nyer kembang buntut die..
[z@ck] : Yup adik akak yg last skli..Umur die 12 tahun..

Y u Z z 9071 said...

restoran arena...cam pernah sampai je...umah kathy area mana?