Klik Yer!! Mekasih...

Monday, August 17, 2009

DINNER D RESTORAN NELAYAN

Best n enjoy dinner dengan budak ofis..

Bos dari Department lain lanje makan.. Sebab kteorang rajin bekerja.. Hehe.. Pas abis keje aku dengan budak2 terus bergegas pegi ke Restoran Nelayan di Titiwangsa..

Kteorang naik satu kete jer.. Senang naik satu kete.. Kang naik kete asing2 sorang dah sampai.. Sorang sesat.. Lagi susah.. Yerla aku kalo drive compom xsampai2.. Aku ni buta jalan skit.. Harap lahir jer kat KL tapi tanya jalan smue tak tau.. Hehe..

So kteorang decide naik satu kete sahaja.. Naik kete Kak Shima..

Ni la die yang bawak kteorang pegi ke Restoran Nelayan tu..

Masa kteorang on the way nak ke sana punye la jem yang teramat... Yerla dah la ari tu ari jumaat smue orang berpusu-pusu nak balik..

Dengan hujan yang tak hingat lebat giler.. 2 jam dalam kereta.. Sampai sakit2 punggung aku ni.. Dah rase cam nak balik kampung pulak..

Boring2 dalam kete tu sempat jugak la aku ngan budak2 ofis posing2.. Menghilangkan kebusanan dalam kete..

Aku yang suke bergambar... Nggeehhhhh :D

Masa ni baru nak memulakan dinner.. Sebelum tu ambik gambar dulu..



Kat Restoran Nelayan ade steamboat dengan makanan ala2 kampung jer..

Dessert pun xbanyak sangat..

Tapi ok la xde la sedap mane pun.. Biaser jer.. Tak banyak choice..

Bley la setakat nak kenyang kan perut..

Pas abis makan kteorang berkaraoke.. Time bab karaok ni semua nak berkaraok.. Pas dengar sound sistem die.. Alamak!! kenapa sound system di macam ni.. Macam ala2 dengar tak dengar jer.. Terus aku tak jadi nak nyanyi..

Eceh!! padahal memang xnak nyanyi pun.. Gile ape aku nak nyanyi depan orang ramai.. Tempat die dah la open.. Kalo aku ngan budak2 ofis aku ok la jugak.. Berani la jugak nak nyanyi..

Ni la bos aku yang baik suke lanje staf makan2.. Tapi die ni bos dari Department lain..

Dengan Kak Aiza..

Dah makan kenyang2 masing2 malas nak balik.. Ingat nak balik awal.. Last2 xjadi.. Sebab nak tengok dieorang berkaraok..

Sebelum nak balik bergambar dengan Bos Isa dulu..

Masing2 muke ngantuk sebab kekenyangan.. Yang best nyer besok cuti.. :))

piece: kathyjem

7 comments:

hidayah | salim said...

hai sis..salam singgah..happy blogging ye.. :-)

Ayuraza said...

selamat berbloging..
tumpang lalu nih..
meh ler nyinggah umah kiter pulak..

nasazfrog... said...

hai kat,, selamat dtg ke dunia blogging,, yuhuu kena rajin update cam si ceera tu,,,hihihihi.. :)

Unknown said...

salam kenalan..hepi blogging yer

neway nice blog :)

Y u Z z 9071 said...

salam singgah khaty..

besar besaran ceera promote...ramai yg suka nak jadi kenalan blogger...:)

anyway....welkam to blogspot...

[z@ck] said...

terliur betul tgk gmbr makanan tu..
huhuhu..

kathy jem said...

salam smue.. thanks baca blog ai ni.. ai akan update ai punye blog ni ari2.. :)